Wednesday 14 May 2008

Puteri Zurina pramugari berjiwa rakyat.

Bila kita sayang dekat seseorang, ianya tidak cukup dengan luahan kata² indah, tapi haruslah dikuatkan dengan perilaku, kadang² kita tidak perlu untuk luahkan apa², cuma buktikan dengan tunjukkan sesuatu yang bermakna. Mungkin aku tidak berjaya dalam hal begini, mungkin aku tidak mampu untuk berbuat apa². tapi apa yang pasti setiap perkenalan harus ditamatkan jika rasa ianya tidak sepatutnya diteruskan.
Maaf Zurina, kau terlalu lengkap untuk dilengkapkan dan aku tidak seharusnya menjadi penyelamat kerana dunia aku pun hampir kiamat. So Long...

"Eh kenapa dengan minah tu, she's ok rite??" Wan.

"Nah..hard for me..nantilah aku terangkan.." Aku.

"But she's cute..eh tak..tak..die cantik, lawa, cute, semue adalah, kau nak ape lagi??" Tanya Wan.

"Isshhh..Die tak dengar EUCALYPT mahupun CARBURETOR DUNG..so aku tak boleh accept perempuan² camtu.." Jelas aku.

"Kau nak yang macam mane weh?? cube kau terangkan.." Tanya Wan lagi.

"Yang Pandai masak bihun sup, nanti kalau aku kahwin korang boleh datang umah aku hari² especially kau..ahahaha" Jelas aku.

"Yes..aku baru sedarlah kenapa aku dah tak suke Mc'D.." Wan

"Ha?? kenape??" Aku.

"Skang ni aku obses dengan bihun sup lah..tak pun kueh tiaw sup..aku pun tak tau kenape?? Wan.

"Wan....kenape tibe² cite jadi lain ni.."

HAPPY BIRTHDAY TO PALI semoga berjaya dengan kuasa elektrik yang mengalir didalam badan.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law