Tuesday 13 May 2008

sinikal #5

Hari ini adalah hari bersejarah, hari dimana aku amat gembira walaupun penuh sesak dengan pelbagai kehendak dan keperluan didalam kepala, walaupun penuh dengan pelbagai masalah didalam jiwa. Orang ramai cakap hidup ini ibarat roda, kadang² kita kat atas kadang² kita dibawah, tapi kehidupan aku adalah seperti sedang dilenyek oleh roda, aku tidak berada diatas, tidak berada dibawah tapi sedang penyek tertanam akibat dihempap oleh roda. Namun hari ini aku amat gembira, aku rasa hendak berlari² ditepi pantai Cran Sur Mer, aku seperti ingin terbang melepasi lautan andaman, aku seperti ingin berenang ditasik Lockland.
Aku amat gembira hari ini jangan tanya kenapa, jangan tanya...

"Ok hari ini aircraft nak painting, its take around 4 to 5 hours, so korang semua merayau² la dulu pastu masuk sini balik" Maizuki manusia yang paling berkuasa didalam medan perang.

"Oh yeke?? bagus tu. so lagi empat lima jam masuk balik lah bang.." Aku

"Yes Sir.." Maizuki.

"Pegi mampuss aku nak masuk balik..ahahha" Dalam hati aku.

tiada dakwa-dakwi. Dunia aku, aku yang cipta.

1 comments:

liza said...

owhh itula puncanye free ari nie yer...well njoy ur day:)

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law