Wednesday 28 May 2008

Sex, Drug, Alcohol, Rock n Roll...

Aku amat penat hari ini tiada apa didalam kepala aku melainkan sebuah petunjuk tentang perkara yang bakal berlaku untuk tempoh 30 tahun akan datang bermula dari sekarang, maaf semua ini hanyalah sebuah khayalan yang mungkin jadi kenyataan, aku tidak berniat untuk buat semua manusia memikirkan tentangnya tapi haruslah berjaga² aku tidak pro siapa² cuma amat mementingkan keamanan dan kedamaian yang semakin pupus disekeliling kita. Gambaran yang aku dapat lihat setakat ini adalah.

Tunku Abdul Rahman - Pertama
Tun Abdul Razak - Kedua
Tun Hussien Onn - Ketiga
Tun Dr. Mahathir - Keempat
Abdullah Ahmad Badawi - Kelima
Najib Tun Razak - Keenam
Hishamuddin Tun Hussien - Ketujuh
Mukhriz Tun Mahathir - Kelapan

Jawapannya adalah Feudalism akan semakin berkembang dan kita akan semakin mengecil. Harap maaf aku tidak berniat untuk memesongkan fikiran semua orang.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law