Thursday 22 May 2008

From Humanoid to Android.

Aku ada terima pelbagai reaksi dari rakan² yang pernah mengenali aku dan diantara persoalan yang ditanya adalah tentang luahan yang tertulis di dalam blog ini. Kenapa tidak banyak info mahupun review ataupun artikel tentang muzik, mereka kata aku sepatutnya menulis tentang muzik kerana itu adalah kehidupan aku. Ada yang pelik, ada yang sangsi tapi sebenarnya aku masih akan terus begini, terima kasih kerana mengajukan soalan seperti itu dan aku akan cuba kupas satu persatu, aku tidak pernah lupa cuma mungkin terlalu kecewa. Tetapi itu semalam, hari ini aku tidak kecewa lagi. Aku sedang sibuk dengan dunia yang aku cipta dan mungkin aku akan jemput semua orang melihat dunia aku nanti, dunia yang penuh tanda tanya, dunia yang kita mampu untuk menggapai bintang dan bulan tanpa perlukan roket. Ramai yang tidak faham, ada juga yang tidak mahu faham, tapi semua orang akan tahu nanti.
Aku masih Rock..

MOLEKUL INDAH sebuah karya ikhlas dan jujur dari aku untuk pemilik jiwa yang sedang berkecamuk, akan difilemkan didalam setiap minda manusia tidak lama lagi.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law