Monday 12 May 2008

Rock n Roll legacy #2

Petang semalam sewaktu aku melihat dan mendengar luahan perasaan muda dari seorang warga tua iaitu Hisamuddin Rais di MCPA, aku tertanya apa sebenarnya yang dia mahukan dalam hidup dia, apa sebenarnya yang dituntut dalam hidup dia, berlakon seperti dajjal dan menyeru semua orang membuat kejahatan selagi masih ada waktu, adakah dia insan yang sepatutnya dicontohi?? adakah dia manusia yang harus dijadikan model?? aku pun tak pasti tapi yang nyatanya habiskan zaman muda pada waktu yang muda jangan bila dah tua baru nak muda. Aku juga sama seperti dia benci manusia² skema, manusia² yang tidak mahu menerima perubahan, manusia² yang tidak mahu membuka kepala. tapi aku taknak jadi macam dia. Aku cuma mahu rock n roll. rock n roll..rock n roll.rock n roll..rock n roll dan BUTTERFINGERS masih lagi terbaik.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law