Sunday 4 May 2008

Selamat Jalan Hafiz.

Hari ini aku bangun malas sambil mata masih lagi tidak mampu untuk menerima cahaya pagi, aku melangkah malas menuju ke bilik Air. Sememangnya lumrah kalau tidur lewat sudah pasti tidak mampu untuk bangun, apa² pun didalam hati aku berkata² Selamat Jalan Hafiz semoga suksess dengan dunia baru di Melbourne, Nantikan kehadiran aku di Brisbane tak lama lagi, kita akan habiskan waktu indah bersama di Gold Coast dan pastikan kau bawak gadis² boomerang untuk menemani kita nanti. Aku doakan kejaayaan kau. Lepas aku mandi sampai dibilik dan 1 mesej masuk di handphone.

"Dude thanx for ur support, thanx for celebrate with me last nite, ill see u soon. Aku akan tunggu hang kat Brisbane nanti. adioss..!! - Hafiz

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law