Tuesday 17 February 2009

99 Luftbaloons for me.

Ironik dan tragiknya tentang sebuah kehidupan, adalah mencari ketenangan dikala keadaan benar² genting dan itulah yang selalu aku inginkan, tetapi malangnya didalam keadaan tenat sebegini, mereka lebih suka memberi tekanan emosi demi untuk membentuk satu sifat benci dan marah. Hingga kadang² aku pun tidak paham apa yang aku lakukan setiap hari. Contohnya aku sendiri sukar untuk mengerti apa yang aku tulis beberapa minit yang lalu didalam entri ini. Cuma yang pasti aku terus akan mengukir senyuman walaupun hati telah banyak diguriskan. Sesiapa diluar sana yang rasa sama seperi aku sekarang, just be cool ataupun buat² cool. Senyum dan terus senyum.

3 comments:

annfrendly said...

bagusnye camni... tengah marah, tensen.. pown blay melemparkan senyuman.. baguih2...nanti awet muda taw.

Sara Musfira said...

senyum.

=]

Suffian Salim said...

ahaha..memang tgh senyumlah ni..

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law