Sunday 22 February 2009

Ironik dan tragik.

Pagi semalam aku tersedar awal, walaupun tidur jam tiga pagi, dalam keadaan lemah dan tidak bermaya aku paksa diri untuk bangun, dalam keadaan sunyi sepi dirumah aku melangkah masuk ke bilik air. selepas beberapa ketika berdiri, berfikir dan terus berfikir, aku keluar dari bilik air, melangkah laju ke dalam bilik, turn on pc pasang cd 'In Rainbow' dari RADIOHEAD baring semula dan terus lupakan segala kekalutan, dan persetankan segala kekusutan. Hari semalam tidak perlu ke tempat kerja dan tiada siapa mampu menghalangnya. Aku sedang menang, yes amat menang!!!
Tapi pagi ini, aku di didalam ruang tempat kerja yang penuh dengan kebuntuan , Yes aku tidak menang sebenarnya, Yes aku memang tidak mampu menang, yup aku memang tidak boleh menang.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law