Friday 13 February 2009

Hari yang penuh dengan ciuman.

Disaat semua manusia sedang sibuk dan huru-hara memikirkan tentang hari kekasih. Sewaktu beberapa teks ringkas masuk kedalam telefon bimbit bertanya tentang sambutan hari kekasih, Nah hapuskan segala perasaan kasih dan sayang, kita cuma perlu gelak dan ketawa untuk mengubati segala kekecawaan.

"Hello, hi darling u buat apa tu" Tanya aku.

"Huh!! apehal lu..??" Jawab Wan.

"Darling esok Valentines day, jom keluar" Jelas aku.

"Fuck lah Valentines..ahahah, jom la keluar" Wan sambil gelak.

"Wan esok kita pegi lepak Italianese, kau pegang tangan aku, and aku pegang bunga, nak tak?" Tanya aku.

"Ahaha..bahan sial, tapi jomlah try buat esok" Wan.

"Ok, tapi kita dua² kena buat muka garang, baru nampak real" Jelas aku sambil gelak jugak..

"Kah..Kah..Kah..tak boleh belah sial..pastu nak kene kiss kau ke kat depan orang ramai" Wan lagi.

"Ahahaha aku bantai kau.."

1 comments:

Anonymous said...

wahahahah!!! Pian i can imagine la u kissing Wan!! Yaallahai,, apelah terjadi ngan dunia nie.. hahaha



-Irene-

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law