Thursday 12 February 2009

Minggu-minggu terdahulu pada bulan hadapan.

Ada yang berkemeja kotak, ada yang ber t-shirt hitam penuh dengan hasil² seni didepannya, ada yang ber-skinny jeans, ada yang ber-cargo pants, kasut dan selipat, masing² gah berjalan didalam gedung penjualan, masing² tersenyum melhat manusia² lain tidak kira plastik, kayu mahupun logam. Sambil jalan berpeluk tubuh, tangan dibelakang juga didalam kocek.

"Man napa ramai orang kat dalam shopping complex ni asyik tengok aku je, nak kata aku artis, album tak released lagi?" tanya Wan kepada Sharman dengan penuh ragu².

"Hmmm aku rasa sebab depa tengah fikir kut, pelik jugak ye" Jelas Sharman.

"Kenapa nak pelik pulak, apa yang aku buat?" tanya Wan lagi sambil garu kepala.

"Depa pikir, mana hang dapat baju kemeja kotak² ni, ada size plak ye, tu yang dok pening ushar hang je..ahahaha" Sharman sambil gelak.

"Haram...hang nak kena ke" Wan.

"Ahahahahah..Kah..Kah..Kah.." aku dan Aji.
© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law