Friday 27 February 2009

The gang is back.

Aku sedang hampir lemas dibaham ombak kuat, aku juga sedang hampir hangus dimamah api yang marak, aku juga sedang nazak disepak terajang dengan segala kepayahan dan kejerihan. Dari demi hari aku lalui dengan penuh kegelapan. Namun itu sebenarnya cerita semalam, hari ini sudah tidak ada lagi kepahitan mahupun kesakitan. Setelah berhempas pulas untuk beberapa hari ini, akhirnya kerja dihumban diatas kepala telah berjaya aku habiskan sedikit demi sedikit. Malam ini sudah mampu untuk tersenyum, hari esok sudah boleh untuk bergelak ketawa, lusa pula sudah pasti akan gembira. Kehidupan memang penuh dengan pancaroba, jika tidak diamati dengan teliti memang sudah lama aku padamkan segala sejarah yang sedang aku ukir. Namun sifat berputus asa memang aku cuba halang dari dulu lagi untuk masuk meresap kedalam susuk tubuh aku. Yes its time for smile and laugh. Siapa mahu mabuk² dengan warna² gembira sila bertahan jika anda sedang sakit, sudah pasti hari pemulihan akan tiba.

"Weh hang kat mana?? aku otw pi rumah Wan" Teks ringkas dari Sharman.

"Aku kat ofis, ada apa kat rumah Wan..?" Aku balas.

"Makan..Makan..Makan.." Sharman.

"Lagi 2 minit aku sampai" Aku balas.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law