Tuesday 17 February 2009

Satu hari nanti.

Bila aku mendongak ke langit, sering aku terlihat keindahan matahari dan bulan,

Bila aku menunduk kebawah, pasti akan berjumpa dengan bumi yang dipijak,

Bila aku merenung kedepan, masih tiada khabar berita,namun yang pastinya "gemilang"

Tetapi bila aku toleh kebelakang, berjuta ketajaman cuba menembusi aku, sedangkan aku hanya berjalan sambil menutup mulut..bisu tanpa Suara..

Biarkan....Biarkan...!!! Biarkan...!!!! Satu hari nanti kau pasti akan menoleh kebelakang juga...

5 comments:

sharamli said...

jangan t0leh belakang!!

Sara Musfira said...

ke depan saja.

:)

Huzai Mansor said...

Ouch! Metafora kau buat aku terfikir sejenak! Ala-ala Fansuri gitu.

:)

Suffian Salim said...

hihi aku dgr KIAS FANSURI..

Anonymous said...

bila matahari terbenam,
mlm mengambil tempatnya,
andai malam juga mampu,
memberikan bintang yg indah,
tidak perlu lagi menunggu matahari.
jangan pandang belakang,
jika takut...
senyum senyum senyum.

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law