Wednesday 4 February 2009

Kita masih ada hari esok.

Sejak beberapa hari yang lalu, ada banyak perkara yang telah aku lupakan dan tinggalkan, aku sudah tidak berjogging, aku sudah tidak membaca lagi, aku sudah tidak memetik gitar, aku sudah tidak menonton kotak tv, aku sudah lupa untuk memandang syiling sebelum tidur, aku sudah tidak mendengar lagu 'Minerva' & 'Hexagram' dari DEFTONES, aku sudah tidak bangun awal untuk bekerja, aku sudah malas untuk buat kerja, sudah tidak berfikir tentang hati dan perasaan, sudah tidak menyimpan kebencian, sudah tidak mengingati kisah hitam², tidak lagi mengukir kesedihan dan tidak lagi sangsi. Banyak perkara yang akan diperbaiki dan banyak perkara yang aku sudah tidak buat akan aku buat semula. Mungkin kita tidak boleh untuk berpatah balik, tetapi kita masih mampu buat sesuatu untuk hari depan.

2 comments:

vidadarisakura said...

kita masi ada esok, lusa, tulat, dan sebagainya..
hee

Suffian Salim said...

yup betul tu..huhu

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law