Thursday 19 February 2009

Aku tidak mahu Ben Sherman.

Suasana amat nyaman, warna-warna kuning menyirami keseluruh pelusuk didalam bilik, dengan manusia² yang duduk diam memberi fokus kepada kerja, dengan aku yang sedang menerima alunan² mesra dari Dinosaur Jr. Nafas ditarik dan dihembus denga sempurna sekali, rasanya sudah masa untuk aku mula memainkan jari-jari dipapan kekunci untuk entri baru, sambil mata dibeliakkan dan jantung berdebar² untuk memulakan sesebuah permulaan. aku sudah bersedia untuk menaip, bersedia untuk bermain dengan akal fikiran. Yes!! aku sedang memulakan. tiba² ada saja yang datang menghampiri aku, memberi kerja baru, ada saja yang datang nak bersembang, ada saja yang datang bertanya tentang perkara² lepas, tidak semena² telefon juga berbunyi, tidak semena² orang itu panggil, orang ini panggil. Mereka memang resah dan gelisah juga susah jika tengok aku senyum sambil hendak menaip, maaf aku masih gagal untuk entri baru.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law