Sunday 22 February 2009

Vielen Dank an alle

Sekilas pandang, terlepas pandang, mahupun tidak mahu pandang, tanpa perlu berfikir secara mendalam, aku selaku penulis jadian untuk blog ini benar² ingin menyatakan rasa 'Terima kasih' yang tidak terhingga kepada semua pengikut blog ini, tidak kira sama ada secara sengaja mahupun tidak sengaja. Terima kasih juga kepada rakan² terdekat yang selalu menyumbangkan idealogi dan mitologi tidak kira secara tulus mahupun telus. Terima kasih juga kepada kenalan²yang dikenali didalam dunia realiti atau sebaliknya. Aku amat terharu dengan semua yang melewati serta melawati blog ini. Terbaca dengan satu email dari rakan yang bertanya tentang perkara yang sudah lama aku tidak siapkan lalu tanpa rasa penuh penyesalan untuk tatapan semua, sebuah cerita pendek bersiri akan aku 'post' di blog ini dalam bentuk penulisan. Ianya hasil dari sebuah jiwa yang berkecamuk. Sebagai tanda Terima Kasih yang tidak terhingga kepada semua, aku mencuba sekali lagi untuk kisah' "MOLEKUL INDAH". Selamat membaca. Thankx again!!

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law