Monday 16 February 2009

Story of hope.

Hari ini semacam telah disuntik dengan beberapa dos dadah kedalam badan, bangun tidur awal, pergi kerja awal, buat kerja pun hingga tidak pedulikan manusia² lain yang lalu lalang seperti di busra saham. Aku hanya memberi ruang untuk menghirup air kopi serta kepulan² asap seawal pagi tadi. Hingga ke petang baru aku tersedar yang aku sudah jauh terbang bersama kerja² yang ada. aku pelik, mengapa seperti tiada apa yang berlaku, mengapa lansung tidak sangsi, mengapa tiada rasa mengalah. Lama kelamaan baru aku perasan, inilah aku bila berhadapan dengan longgokan dan lambakkan kerja, aku lansung tidak pedulikan manusia² lain, lansung abaikan setiap pergerakan udara. Baru aku tersedar dimana terlalu banyak kesilapan telah aku lakukan mahupun aku lalui. Huh..!! mesej dari teks ringkas.

"Oit malam ni apa program".

"bosan jek...??".

"Geng, balik kul berapa??".

"Oit lama dah tak lepak dengan kau, bila ni".

"Hi..u bz ke".

"Hey, so silent today".

"Takpelah orang dah taknak kawan dengan kita, nak buat macam mana".

"Eh boleh i call u jap"

dan yang paling terbaru.

"Woi cepat balik, kita orang kat Adam Lee ni, lapar sial..!!" Wan.

4 comments:

Sara Musfira said...

Lama tertidur ke?

:)

Suffian Salim said...

hihi..,lame tertidur?? tak sempat nak tidur pun..

annfrendly said...

lupekan segala kesilapan semalam...

Suffian Salim said...

Thanx Ann..tgh nak lupakan la ni..huhu

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law