Monday 2 February 2009

Lima minit kemudian.

Ketika tangan sedang berpaut dibelakang kepala sambil aku bersandar malas dikerusi, sambil kaki disilang menandakan aku benar² bebas hari ini, didalam bilik operasi yang sedang berhidrasi membuatkan tekak kering hingga ke gusi. Mata terkebil² memberi ruang kepada cahaya dan udara untuk keluar masuk, di telinga dijiwa hanya ada alunan ekspressi dari ULRICH SCHNAUSS melalui corong speaker.
Telefon berdering lagi.

"Weh aku ni Wan, kau bz ke tu?" Tanya Wan dengan nada perlahan.

"Hah..aku tak bz pun, kenapa?? apa cerita??" Tanya aku semula.

"Aku nak tanya kau ni, yang hari tu kau cakap kau ada kelebihan, yang boleh tengok muka orang and then boleh tau kelebihan orang tu betul ke??" Tanya Wan dengan gairah.

"Aha..(senyum) napa??" Tanya aku lagi.

"Takdelah kalau rasa apa kelebihan aku??" Wan ingin tahu.

"Ermmm, (sambil garu kepala) kau memang ada kelebihan, banyak kut" Jawab aku.

"Oh yeke?? apa kelebihan aku?" Tanya Wan dengan penuh minat.

"Kau ada kelebihan lemak dalam badan, tak ramai orang macam tu" Jawab aku sambil gelak.

"Ahahahaha..cibai lah..sial lah..putus kawanlah macam ni" Jelas Wan.

"Ahahahaha, kau nak tau apa kelebihan kau, so tu lah kelebihan kau, adoi" Jawab aku sambil gelak lagi.

"Ahahahahaha"

2 comments:

ceri masam said...

setuju ya amat!
lemak mmg satu kelebihan!

and org berlemak nih, cute sanggggaatttt :)

Suffian Salim said...

hihi..yes cute macam saya.. :)

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law