Saturday 7 February 2009

Corrine Bailey sedang menangis.

Dia kata "kenapa perlu ada pelakon yang suka berada diatas pentas, sedangkan yang menonton tidak gembira? apa salah penonton? kenapa pelakon tak buat yang terbaik". Lalu aku cakap "kita sebagai penonton pun adalah pelakon juga, kita berlakon sebagai penonton". Dia jawab semula "This all bullshit". Aku senyum dan mula nyalakan api rokok, tarik dan hembus keatas. Kita memang susah nak faham hati dan perasaan orang, lebih-lebih lagi aku sebagai android yang cuba untuk belajar warna-warni kehidupan. Maaf jika aku selalu buat kau terluka.

7 comments:

Sara Musfira said...

Yang orang you selalu lukakan tu, pernah buat you terluka tak?

:)

Suffian Salim said...

selalu jugak..huhu

Suffian Salim said...

selalu jugak..huhu

Suffian Salim said...

selalu jugak..huhu

ceri masam said...

luka buat hidup jadi lebih bermakna...

corrine, janganlah menangis...
nanti siapa mahu nyanyi lagu riang ria buat saya?

Suffian Salim said...

hihi..takkan nak lagu riang -ria je..bagilah lagu sedih satu..

eliza said...

sakitnya hati bila terluka..

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law