Thursday 19 February 2009

Hentaklah, merontalah dan menjeritlah.

Jiwa aku menjadi kabut, hati aku berserabut,

fikiran dihentak, aku dihentam,kekiri,kekanan,atas,bawah,depan mahu belakang

adakah ini petanda untuk aku berhenti terbang,

adakah ini peluang untuk aku berehat,

tiada siapa yang tahu,

ada yang gelak gembira kerana puas,ada yang bermuram durja kerana gagal,

ada yang ketawa kerana berjaya,ada yang bersedih kerana tidak mampu,

ada yang mengambil peluang untuk memukul sekuat hati,

ada yang mengambil ikhtibar dari apa yang telah berlaku,

ada juga yang duduk sepi dan menangis,

tidak mengapa kerana semuanya telah ku rasa,

paradigma tidak akan berjaya jika semua orang gembira

paradigma juga akan gagal jika tiada siapa pun yang bersedih.

aku akan terus...cuma tidak pasti mana arahnya...

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law